Website is working in testmode

Projects

თესთიმონიალის სათაური 3(eng)

პროფესიული რჩევის მომზადებისას, ვცდილობთ, ზუსტად გავიგოთ, რა ამოცანას გვისახავს კლიენტი. რატომ არის ეს საკითხი მისთვის მნიშვნელოვანი და რა მიზეზებით არის გამოწვეული კლიენტის გადაწყვეტილება - მიმართოს საკონსულტაციო ფირმას.

More

აჭარის ტურიზმის განვითარების სტრატეგია

„სამუშაოების დაგეგმვის, ორგანიზების, შესრულების, კონტროლისა და შედეგების წარმოდგენის პროცესი კომპანიამ შეასრულა კვალიფიციურად. პროექტში ჩართული თანამშრომლები გამოირჩევიან საქმისადმი პროფესიონალიზმით და პასუხისმგებლობის მაღალი დონით. აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი რეკომენდაციას უწევს მას, როგორც მაღალკვალიფიციურ კომპანიას.“ დეპარტამენტის თავმჯდომარე - თინათინ ზოიძე

More

Research on the possibilities of radio broadcasting development in Georgia

"მომსახურების გაწევა განხორციელდა კეთილსინდისიერად და კვალიფიციურად, ხოლო კვლევის თითოეული ეტაპი შესრულდა და ანგარიშის წარდგენა მოხდა ხელშეკრულებით დადგენილი ვადების დაცვით. ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, კომისია რეკომენდაციას უწევს შპს „Innova”-ს განახორციელოს ანალოგიური მომსახურების გაწევა სხვა დამკვეთზე“. კომუნიკაციების კომისიის თავმჯდომარე - კახი ბექაური

More

Corporate Responsibility Research

არასამთავრობო ორგანიზაცია სიდა-ს დაკვეთითა და შვედეთის მთავრობის ფინანსური მხარდაჭერით პირველად საქართველოში, ჩვენმა გუნდმა  ჩაატარა ქვეყანაში მოქმედი მსხვილი, საშუალო და მცირე ზომის ორგანიზაციების კორპორაციული პასუხისმგებლობის კვლევა. 

More

Strategy planning for post-production of the movies "In Bloom" and "My Happy Family"

"გვსურს რეკომენდაცია გავუწიოთ Innova-ს, როგორც კვალიფიციურ და პროფესიონალების გუნდით დაკომპლექტებულ კვლევით და მენეჯმენტ საკონსულტაციო კომპანიას" Polare Films აღმასრულებელი დირექტორი Simon Gross

More

McCafé

McDonald’s საქართველოს ბაზარზე McCafé-ს გახსნასთან დაკავშირებით მოხდა მოსალოდნელი შედეგების წინასწარ განსაზღვრა

More

Location Research

ბიზნესისათვის სწორი ლოკაციის შერჩევა ერთერთი ყველაზე საკვანძო გადაწყვეტილებაა.

More

Pre and Post Assessment of the Marketing Campaigns

მარკეტინგული დანახარჯის ადეკვატურობის განსაზღვრად მნიშნველოვანია მომხმარებლების მუდმივი შესწავლა და კამპანიების შედეგიანობის შეფასება.

More