პროექტები

კოვიდ 19-ის გავლენა კორპორაციულ პასუხიმგებლობაზე საქართველოში

2020 წელს ჩავატარეთ კვლევა პანდემიით გამოწვეული ეკონომიკური კრიზისის გავლენის შესაფასებლად ბიზნეს კომპანიების სოციალურ პასუხისმგებლობაზე

ვრცლად

აწარმოე საქართველოში

სააგენტო "აწარმოე საქართველოში" მიკრო და მცირე მეწარმეობის ხელშეწყობის პროგრამა უკვე 5 წელიწადზე მეტია წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს მასშტაბით.

ვრცლად

კორპორაციული პასუხისმგებლობის კვლევა

არასამთავრობო ორგანიზაცია სიდა-ს დაკვეთითა და შვედეთის მთავრობის ფინანსური მხარდაჭერით პირველად საქართველოში, ჩვენმა გუნდმა  ჩაატარა ქვეყანაში მოქმედი მსხვილი, საშუალო და მცირე ზომის ორგანიზაციების კორპორაციული პასუხისმგებლობის კვლევა. 

ვრცლად

აჭარის რეგიონის ტურიზმის განვითარების სტრატეგია

„სამუშაოების დაგეგმვის, ორგანიზების, შესრულების, კონტროლისა და შედეგების წარმოდგენის პროცესი კომპანიამ შეასრულა კვალიფიციურად. პროექტში ჩართული თანამშრომლები გამოირჩევიან საქმისადმი პროფესიონალიზმით და პასუხისმგებლობის მაღალი დონით. აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი რეკომენდაციას უწევს მას, როგორც მაღალკვალიფიციურ კომპანიას.“ დეპარტამენტის თავმჯდომარე - თინათინ ზოიძე

ვრცლად

საქართველოში რადიო მაუწყებლობის განვითარების შესაძლებლობების კვლევა

"მომსახურების გაწევა განხორციელდა კეთილსინდისიერად და კვალიფიციურად, ხოლო კვლევის თითოეული ეტაპი შესრულდა და ანგარიშის წარდგენა მოხდა ხელშეკრულებით დადგენილი ვადების დაცვით. ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე, კომისია რეკომენდაციას უწევს შპს „Innova”-ს განახორციელოს ანალოგიური მომსახურების გაწევა სხვა დამკვეთზე“. კომუნიკაციების კომისიის თავმჯდომარე - კახი ბექაური

ვრცლად

ფილმების პოსტ-პროდუქციისთვის სტრატეგიის დაგეგვმა

"გვსურს რეკომენდაცია გავუწიოთ Innova-ს, როგორც კვალიფიციურ და პროფესიონალების გუნდით დაკომპლექტებულ კვლევით და მენეჯმენტ საკონსულტაციო კომპანიას" Polare Films აღმასრულებელი დირექტორი სიმონ გროსი

ვრცლად

McCafé

McDonald’s საქართველოს ბაზარზე McCafé-ს გახსნასთან დაკავშირებით მოსალოდნელი შედეგების წინასწარი განსაზღვრა

ვრცლად

ლოკაციების კვლევა

ბიზნესისათვის სწორი ლოკაციის შერჩევა ერთერთი ყველაზე საკვანძო გადაწყვეტილებაა. ჩვენ დაგეხმარებით მარტივას მიიღოთ მსგავსი გადაწყვეტილება.

ვრცლად

მარკეტინგული კამპანიების პრე და პოსტ-შეფასება

მარკეტინგული დანახარჯის ადეკვატურობის განსასაზღვრად მნიშვნელოვანია მომხმარებლების მუდმივი კვლევა და კამპანიების შედეგიანობის შეფასება.

ვრცლად